Експлуатація взимку (частина 1): При -15,-20°С

Бер 31, 2016

Сьогодні вранці було заряджено на 95%, але індикатори зарядки вже не моргали, тому, напевно це можна списати на те, що машина в середині була теплою (завдяки таймеру кліматконтролю).

Показометр малював 120 км з витратою 4,4 км/кВт. Якщо включити пічку то показник відразу стає 88 км. А як же інакше, коли за бортом – 21°С?!

По місту їхати було одне задоволення. Машин мало, а ті що зустрічаються ледь повзуть. Дорога суха, що не слизька.

За містом теж без проблем було їхати. Помічено, що коли холодно, на режимі брейк (В), машина повільніше скидає оберти, відповідно і менше рекупеює. 60 км від будинку до роботи “з’їли”, з майже постійно включеним підігрівом салону, 49% заряду.

Але вже через три з половиною години в 16А зарядці знову стало 100%…