Як показує практика, навіть сильний мороз, включена пічка, фари і двірники при правильній їзді не виснажують батарею повністю.
Головне не намагатися бути великим «Шумахером» ніж той йолоп, який вас підрізав і обігнав на повороті зі швидкістю точно більшою ніж 120 км/год, не їхати на рівній дорозі і з гори з педалью «в підлогу», і не забувати, що в режимі “Брейк” при відпуску педалі газу спрацьовує відразу рекуперація.
Таким чином, при середній швидкості 85 км/год, в мороз -13°С, в теплій машині, відганяючи з скла двірниками пластівці снігу (двірники споживають окло 100Вт), при включених фарах витрачається 56% і 46 км з витратою 3,6 км/кВт.
Як видно з фото, показометр дуже точно все розрахував: проїхати реальних 46 км (одометр 25584-25538=46), і показометр не бреше: 96-50=46 км!
Так, що в принципі, реально здолати 100 км в комфорті на одному заряді при -13°С.