Експлуатація взимку (частина 2): Цифри

Бер 31, 2016

Як показує практика, навіть сильний мороз, включена пічка, фари і двірники при правильній їзді не виснажують батарею повністю.

Головне не намагатися бути великим «Шумахером» ніж той йолоп, який вас підрізав і обігнав на повороті зі швидкістю точно більшою ніж 120 км/год, не їхати на рівній дорозі і з гори з педалью «в підлогу», і не забувати, що в режимі “Брейк” при відпуску педалі газу спрацьовує відразу рекуперація.

Ekspluatatsiya_vzymku_Chastyna_2

Перед виїздом: температура за бортом -13°С; температура батареї -4,2…-6,6°С; клімат контроль споживає 3000 Вт, і забирає близько 22 км; батарея заряджена на 99%; показометр прогнозує 96 км.

Таким чином, при середній швидкості 85 км/год, в мороз -13°С, в теплій машині, відганяючи з скла двірниками пластівці снігу (двірники споживають окло 100Вт), при включених фарах витрачається 56% і 46 км з витратою 3,6 км/кВт.

Ekspluatatsiya_vzymku_Chastyna_2_1

Після прибуття на місце: температура за бортом -14°С (трохи похолодало); температура батареї + 1,6…-2,1°С (батарея нагрілася через хімічну реакцію вироблення електрики і трохи від обігріву салону); клімат-контроль споживає 2700 Вт, і забирає близько 15 км; батарея заряджена на 42%; показометр прогнозує проїхати ще 50 км.

Як видно з фото, показометр дуже точно все розрахував: проїхати реальних 46 км (одометр 25584-25538=46), і показометр не бреше: 96-50=46 км!

Так, що в принципі, реально здолати 100 км в комфорті на одному заряді при -13°С.